Prinova V40 gami stigla je u Cross Country izdanju. Od tla se izdignuo za dodatna četiri centimetra, a zaštitne ploče krase mu prednji i stražnji dio te pragove. Dvobojni odbojnici i krovni nosači vizualno ga čine robusnijim.
Ukupan dojam je odličan. Volvo V40 Cross Country izgleda kao da je u stanju savladati srednje ozbiljnu divljinu. No, budimo realni, s ovakvim automobilom malo bi tko sišao s asfalta, pa on ni nema atribute potrebne za okršaj s divljinom. Od standardnog V40 razlikuje se šminkerskim dodacima i većom odignutošću od tla. Serijski čak i ne dolazi s pogonom na sva četiri kotača, već je 4x4 pogon rezerviran za benzinsku inačicu od 254 KS.
Isprobani Cross Country tjera turbodizelski agregat sa 177 KS - živahan i razumno žedan (na testu: 7,4 l/100 km). Automatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa uzeo mu je nešto živosti, ali i u toj kombinaciji V40 Cross Country D4 lijepo se vozi. Upravljač je direktan, auto je stabilan i predvidljiv i pri oštrijoj vožnji. Sprijeda u modelu dugom 437 cm prostora ima u izobilju, straga trećeg putnika primamo samo na kraćim relacijama. Materijali su kvalitetni, kao i završna obrada. Prtljažnik od 316 litara djeluje skromno, ali stvar spašavaju preklopiva stražnja sjedala, zahvaljujući kojima raste do 1032 l. Brojni sigurnosni sustavi dio su već serijske opreme, a među njima je i zračni jastuk za pješake.
>> I bez pogona na sva četiri kotača XC60 ostaje pravi Volvo